hari ini masuklah 24hb mei 2008… 2nd imtihan aku untuk fasal kedua ni…. sepanjang imtihan ni ramai antara bebeudak mutah nih ada yg sakit, ada yg demam ada yang pulun abesan…. ader gak yang wat tak tahu dalam imtihan dier.. maklum la kan… org pandai biasa la…. mungkin diorg dah study lama dah kot sbb tu la dier wat tak tahu jer … 1st imtihan aku pada 21hb mei lepas sangat merisaukan… bnyak baca tapi bnyak gak yg tak bersesuaian dengan soalan yg doktor tanya…. doktor cakap masuk tajuk lain, tapi masuk exam lain… emm plak tuh aku jawab jer la apa yg aku hafal… rinih plak aku akan menduduki exam NAHU 3.. insyaallah madah ni aku akan score… org kata kalu main bola tu mesti nak kena score goll jadi aku akan cuba score  untuk imtihan  nahu 3 nih… apa pun lusa 26hb mei aku akan duduki satu lagi exam yaitu ABASI SYAIR.. uih madah tuh mmg aku takut sangat… ore kelate kata takuk yah satu… apa pun semoga aku dapat buat dgn yg terbaik…. dan untuk kengkawan semua bani ucapkan SEMOGA BERJAYA DALAM IMTIHAN terutamanya PASIR PUTIS CLARKS GROUP…. Ayie, Abe jey, Mat We, Bucah, Mat Din, Ayoh Pem, MIqdad, Pok Nik,  Pesa, Ady, Mat Zul…. SEMUA juga yg akan menduduki exam fasal nih… uduni bitaufiq wannajah untuk korang semua….