Ya Allah kenapalah tetiba jer hari ini aku terasa sangat nak balik kampung, ingat sangat kat family terutamanya mak…. Bila lah agaknya aku boleh balik ke malaysia nih agaknya…. Bulan Jun  ni dah ramai yang blik ke malaysia bercuti… tinggal lah kami yang masih melekat dijordan nih untuk amik soifi iaitu short sem untuk musim panas,

Yang tak tahan, bulan lapan lepas soifi lagi ramai yang balik ke malaysia untuk bercuti dan beraya di malaysia… adussss…. sedey rasa nya tak leh balik…. mungkin yang tinggal kat sinih hnya la aku, nik, ayie, mat din, miqdad, mat we,  bucah, fendi dan dua tiga orang lagi… bucah ni pun tak pasti lagi balik ker tak… tah tah tgk jer dier dah tak der rupanya dah kat mesia…

emm…. apa agaknya aku nak buat masa diorg tak der nanti??? mesti boring yang amat untuk kami… maklumlah kan dah ramai yang balik… lain lah kalau bnyak duit… mesti leh la gak g jalan2… ke syiria ker, mesir ker best jugak…

Tapi tak apa, yang penting insyaallah 11hb Jun 2008 nanti aku puas hati dapat jugak ke mekah buat umrah…. terubat lah jugak rindu aku kat kampung nanti…. Apa pun kepada kengkawan yang dapat balik berkhirij terutamanya abe jey n zul selamat pulang dengan hepy… dan kepada kengkawan yang blik bercuti tuh.. jangan lupa plak bawak oley-oley dari mesia bila mai sini nanti…. SELAMAT JALAN ROMEO…. hehehehe