Futsal dah pun berakhir, kini tibanya masa untuk kita berimtihan, sebagai pengakhir satu fasal kami belajar di fasal new-pictureawwal ni… fasal ni amat menakutkan aku, banyak benda nak kena  baca dan banyak benda nak kena pulon… pada 8hb jan nanti exam pertama aku, adussssss… tak sangka pejam celik dah tinggal berapa hari lagi dah nak exam.

madah tahun nih semuanya madah tahun 4, takut… risau… semuanya ada…

8hb jan = Nasar hadis ( Rim Marayat ).

10hb jan = Thaqafah Islamiah ( Amin Butush ).

14hb jan = Nahu 4 ( Adil Baqaien ).

18hb jan = Adab Andalus ( Faiz Qaisi ).

18hb jan = Nusus Istisyraqiah ( Faiz Qaisi ).

20hb jan = Syair Hadis ( Rim Marayat ).

ha…. tu lah antara madah2 aku fasal ni.. bersama dengan doktor2 yang mengajar aku… apapun usaha itu adalah tunggak kejayaan, tiada usaha maka tidak berjayalah kita.. man jadda wajada…. emmm… ku pohonkan tangan sujud kepadanya semoga sentiasa dipermudahkan apa yang aku lalui.. insyaallah… doakan kejayaan aku disini… kata pakcik… kita belajar nie,.. bukan hanya nak lulus… tapi yang pasti ilmu tu yang utama…..2488562615_c2b0ef1319

kepada kawan2 yang menempuhi exam, aku ucapkan selamat berimtihan.. disamping berusaha, berdoa dan bertawakkal.. dekatkan diri dengan Allah s.w.t… semoga kita semua najah…. Ameenn..