Assalamualaikum…. Salam Aidilfitri…

Baru jer lepas jenguk2 intai2 kemeriahan blog Kak Han terasa jeles lak dihati nak memetik2 keyboard2 laptop ni.. nak jugak berkongsi kemeriahan raya bersama2 semua… pejam celik sekejap jer sebualan ramdhan berlalu kekadang berasa tak puasa berpuasa, tapi alhamdulillah kita masih dapat teruskan dibulan syawal lak, berpuasa enam hari dibulan syawal pun banyak gak ganjarannya… nak banyk lagi teruskan puasa ni, dibulan2 lain sebagai amalan sunat kita seharian…

Wah… best nyer duk mesia nih… almaklumla senang pulak nak dapat tenet ni… sambung jer kat hp dah dapat tenet… tak sangka la plak, telepon yg dibeli 2 tahun lepas terbukti dapat menolong saya dalam mengconnect internet nih… hikhikhik ( iklan la plak )…😛

Haa.. kali nih berkat jenguk2 blog kak han dapat la gak idea na kongsi raya bersama2… hihik jom layan…. zasssssssssssssss😀

raya pertama bersama kuarga

20092009141ni lah kuarga ku diraya pertama.. masih ada yg tak masuk nih.. maklumla kan umah kecik dak muat la plak spacenya nak isi semua sekali hikhikhik😛

20092009139haaa.. ni pun ya gak… aikkk masalahnya mana lagi sorang??? sapa erk tak der tu??? saya la kot adussssssss kena amik gambar la plak…

20092009144 ni kuarga abg yie semuanya cumel2… alhamdulillah😀

20092009151kuarga kak yah.. tidak mementingkan warna tema hikhik pon best lawa….

20092009133abg pu dan anaknya tema unggu tahun ni…

20092009157abg syah yg duk kat tgh tu… hihihi nak ngumpat sikit.. disebabkan malu nakk bergaya… dier menyorok lak diantara abg yie dan abg soh sepupu kami…😀

santai raya pertama

20092009129

semua duk bg komen kat juru kamera ker tu??

20092009130 merah dan putih masuk gak tu….

20092009134sementara menunggu nak amik gambar ni…

20092009135juru kamera kita sedang amik gambar, walaupun dgn hp yg tak berapa nak mahal hihihihi

20092009137alahai nagis la plak dier.. lama sgt menunggu amik gmbr ke???

20092009138bangun2 tukar orang len lak nak amik gambar asyik korang jer apo laaaaa…

20092009158inilah aku hikhik posing depan keter org jer la… keter sndiri dak der agih hukhuk :((

20092009161besor2 dah kawan2 aku nih semua hikhik…. semoga kekel persahabatan kita.. ameen

majlis BBQ bersama adik beradik kelolaan abe man…


21092009164macam sedap jer ayam tuh.. hehehe biarpun hangus sikit, tapi tetap best… tgk la sapa  chef nyer hikhik😀

21092009162waaaaaaaa!!!! naper hangus tu???

21092009165aik napa plak aku duk mcm tuh…. aduss wat malu jer… tak per2 sekali skla pose..

21092009181 muka2 tak malu jd ppelakon jer dorg nih wahahah

21092009195last pic utk dikongsi….

dahhhhhhh abes gak raya kali ni…. wavai…